tirsdag den 1. marts 2016

Marts konkurrence!

Jeg har fået et eksemplar af digtsamlingen "Pulsens koordinater" fra Copenhagen storytellers, som jeg her vil udlodde sammen med en plade chokolade.
Se min anmeldelse på Bogrummet af digtene her: LINK!


Denne gang er konkurrencen lidt anderledes end dem jeg tidligere har lavet her på bloggen.

Man skal nemlig følge min instagramprofil, den finder du: her!
Eller "Syntes godt om" bloggens facebookside, den findes: her! 
(Det vil altså sige at følger du mig allerede på instagram eller "Syntes du godt om" fbgruppen så deltager du automatisk i konkurrencen).

Konkurrencen slutter den: 13. marts!
Hvor der bliver trukket lod og vinderen kontaktes.
(Det er gratis at deltage og ingen  personlige oplysninger gemmes)

Held og lykke.

Følg gerne bloggen :)   

1 kommentar:

  1. Den vil jeg da rigtig gerne vinde :)
    Jeg følger din facebookside :)
    Christina Ingerslev
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet